جشنواره دانش آموزی غذاهای سنتی توسط فرزانگان
جشنواره دانش آموزی غذاهای سنتی درآذر ماه در اصفهان به کار خود پایان داد.
این جشنواره به منظور ایجاد رقابت سالم،تقویت حس تعاون و انجام فعالیتهای گروهی بین دانشآموز در قالب گروههای تشکیلاتی فرزانگان برگزار شد.
در این جشنواره دانش آموزان ضمن طبخ غذای سنتی به تزئین و سرو آن پرداختند.
این جشنواره با حضور تیم های برتر فرزانگان برگزار گردید که به سه تیم برترجوایزی اهدا گردید
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و نهم آذر ۱۳۹۰ ساعت 9:0 توسط n.z
|
این وبلاک مربوط به سازمان دانش آموزی استان اصفهان و فعالیتهای تشکلهای دانش آموزی است