جشنواره دانش آموزی غذاهای سنتی درآذر ماه در اصفهان به کار خود پایان داد.

 این جشنواره  به منظور ایجاد رقابت سالم،تقویت حس تعاون و انجام فعالیت‌های گروهی بین دانش‌آموز در قالب گروههای تشکیلاتی  فرزانگان برگزار شد.
در این جشنواره  دانش آموزان ضمن طبخ غذای سنتی به تزئین و سرو آن پرداختند.
این جشنواره  با حضور تیم های برتر فرزانگان برگزار گردید که  به سه تیم برترجوایزی اهدا گردید