همایش بزرگ مجامع مربیان و یاور مربیان پیشتاز و فرزانه  در تالار ادب اصفهان برگزار شد.

همایش بزرگ مجامع مربیان و یاور مربیان پیشتاز و فرزانه با حضور رئیس مجمع مربیان کشور در تالار ادب اصفهان برگزار شد.

رئیس سازمان دانش آموزی گفت: مجامع ستون فقرات سازمان دانش آموزی که روند اصولی تر ی را در تشکل های دانش آموزی داشته و نقش اساسی در جامعه دانش آموزی دارد.

عبدالرضا پدرام ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش، هماهنگی و همسویی در برنامه تشکیلات، تبادل تجربیات مربیان سراسر استان و ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر در جهت ساختن آینده سازان میهن اسلامی است.

در ادامه رئیس مجمع مربیان کشور ضمن گزارشی از روند فعالیت مجامع گفت: فعالیت مجامع قابل ذکر و توجه است ودر این مجمع نظرات و پیشنهادات به مسئولین انعکاس داده می شود.

مجید سرکانی در ادامه به مسئله حق الزحمه مربیان اشاره کرد و گفت : در این زمینه پیشنهاد شده ردیف خاصی برای سازمان درنظر گرفته شود تا  مشکلات مربیان رفع شود.

وی در ادامه افزود: سازمان دانش آموزی تشکلی غیر سیاسی است و بنابراین نباید هر روز مورد تغییر و تحول قرار گیرد.

دانش آموزان پسر عمره گزاراصفهانی از سرزمین وحی بازگشتند.

،165 نفر از دانش آموزان عمره گزار اصفهانی به همراه مدیر و معاون و مربیان و عوامل اجرایی کاروان به اصفهان بازگشتند.
این دانش آموزان دردوره آموزشی عمره گزاران که به مدت دو روز به همت سازمان دانش آموزی استان برگزارشد با اصول و قوانین و موقعیت جغرافیایی عربستان و اداب و اصول زیارت خانه خدا آشنا شدند. 
  این دانش آموزان از پایه های سوم و چهارم متوسطه بودند و اکثرا از فعالین قرآنی، نخبه های علمی، ورزشی و فرهنگی، اعضای تشکل های پیشتاز، بسیج و اتحادیه انجمن های اسلامی که پس از تایید ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها  در تاریخ 3 اسفند راهی سرزمین وحی شدند.
گفتنی است این دانش آموزان با استقبال شور انگیزه خانوادها و مسئولین در فرودگاه بهشتی اصفهان مواجه شدند

زنگ و جشن عاطفه 17 اسفند

جشن و زنگ نمادین نیکوکاری در دبیرستان دخترانه شیروانی ناحیه یک اصفهان طنین انداز شد.

زنگ نمادین نیکوکاری دردبیرستان دخترانه شیروانی با حضور مسئولان آموزش و پرورش و کمیته امداد ، رئیس سازمان دانش آموزی و نماینده ی استانداری استان اصفهان نواخته شد.
این برنامه با مشارکت آموزش وپرورش ،کمیته امداد امام و سازمان دانش آموزی به منظور جذب کمکها و هدایای مردم به خانواده های محروم و نیازمند و مشارکت دانش آموزا در کمک به همنوعان خود برگزار شد.
در این مراسم دانش‌آموزان دبیرستان با حضور فعال و اهدا مهر و عطوفت خود سهمی در احسان و نیکوکاری به دوستان هم نوع داشتند.
گفتنی است ،در این برنامه مدیرکل کمیته امداد امام ،محمد جواد صدق و مصطفی درستکار معاون آموزشی ناحیه یک به ایراد سخن پرداختند

یاوران انقلاب

با استعانت از خدواند همایش تجدید میثاق با شهدا و حضور حداکثری در انتخابات درمورخه در ۱ اسفند ۹۰ خیمه گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

در این نشست یاوران انقلاب دسته های پیشتاز و فرزانه ضمن استقبال از میهمانان و غبار روبی گلزار شهدا با شهیدان تجدید پیمان نمودند

در این برنامه سید مجید عاملیان مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان در جمع معاون آموزشی سه دوره ابتدایی و راهنمایی و متوسطه ضمن تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری شناخت بسیار عمیقی از ملت ایران دارند و سکان دار هدایت جامعه را به خوبی هدایتگرند و امید و شادابی در جامعه ایجاد می کنند گفت:مقام معظم رهبری قبل از راهپیمایی 22 بهمن عنوان کردند که امسال این روز حماسی بسیار باشکوه‌تر از سالهای قبل برگزار می‌شود و همین اتفاق هم افتاد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تاکید بر اینکه حفظ اقتدار مملکت اسلامی ایران از واجبات است افزود: امروز اقتدار، عظمت و بزرگی این مملکت به اصل حضور در انتخابات وابسته است لذا همه‌ ما وظیفه داریم این حضور را از سال های گذشته پررنگ‌تر کنیم

در ادامه نیز معاون سیاسی سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت : انتخابات یک فرصت جهت ارتقا، بالندگی و پیشرفت انقلاب است.

سرهنگ غلامرضایی در همایش  تجدید میثاق با شهداو حضور حداکثری در انتخابات که در گلستان شهدا و با حضور فرهنگیان برگزارشدضمن تشریح وضعیت کنونی جامعه گفت :جامعه فرهنگی همیشه الگوو اسوه در جامعه بوده و درفراز و فرودها وتحولات جامعه نقش اساسی برعهده داشته است .
وی در زمینه انتخابات گفت : انتخابات در ایران یک فرصت و مسیری برای تضمین رشد، ارتقا، بالندگی و پیشرفت انقلاب است.
 وی تاکید کرد :دشمنان به دنبال چالشی و امنیتی کردن انتخابات هستند لذا همگی باید مراقب توطئه‌های دشمن باشیم