آیین آغازین اردوی پیشتازان با عنوان «یاران مهر»
عبدالرضا پدرام ریاست سازمان دانش آموزی استان اصفهان در مراسم افتتاحیه اردوی تشکیلاتی یاران مهر در جمع مربیان راهنما و یاور مربیان استان ضمن تشکر از حضور اسفندیاری مدیر تشکل های دانش آموزی کشور خاطر نشان کرد: ما انتظار داریم یاورمربیان ما پرچم سازمان را در نواحی و شهرستان هاهمیشه برافراشته نگاه دارند و مدارسی که پیشتازان در آن مشغول به تحصیل هستند باسایر مدارس تفاوت داشته باشد و مراسم تشکیلاتی در این مدارس پرنگ تر از مدارس دیگر باشد.
نصر ا... اسفندیاری مدیر تشکل های دانش آموزی کشور در مراسم آغازین اردوی تشکیلاتی پیشتازان ضمن تبریک پیشاپیش ولایت حضرت امام مهدی (عج) از کلیه عوامل اجرایی اردو و از ریاست سازمان دانش آموزی استان، پدارم به خاطر برگزرای این اردو تشکر کرد و گفت: خرسندم که در جمع مدیران دانش آموزی شهرستان ها، مربیان راهنما و یاور مربیان استان اصفهان حضور دارم و امیدوارم این برنامه بتواند ما را به اهداف عالی تعلیم و تربیت که تربیت مدیران لایق و با کفایت است نزدیک کند.
وی در زمینه اردو و اهداف برگزاری این اردوها گفت: قرار است در این اردو مدیران آینده کشور را که اکنون مدیرانی کوچک به عنوان یاور مربی در مدارس هستند را تربیت نمایم که در فردا سکان دار نظام تعلیم و تربیتی ما شوند.
اسفندیاری در ادامه از اهمیت تشکیلات پیشتازان و فرزانگان به عنوان گروه های شکیل که در مدارس در سطح گسترده فعالیت می کنند، گفت: در هر مدرسه یک یاور مربی و یک معاون به عنوان بازوان اجرایی مدرسه و مربی پرورشی وظیفه هماهنگی بین تشکل های مدرسه را به عهده می گیرند.
وی در پایان گفت: هداف از اجرای طرح اردو یاور مربیان مشارکت جدی دانش آموزان در اداره امور تشکیلات دانش آموزی در سطح مدارس است
در ادامه این برنامه کلاس های مختلف مهارتی و بصیرتی با عنوان های جنگ نرم ،گره و طناب چوب ،اردو داری ،فریادهای شادی ،جهت یابی ... برگزار شد.
گفتنی است، در این اردو فعالیت های مختلفی از جمله رادیو اردو ،مسابقات متنوع فرهنگی،جنگ شادی نیز برگزار شده است.

این وبلاک مربوط به سازمان دانش آموزی استان اصفهان و فعالیتهای تشکلهای دانش آموزی است